Diskuse

Skryté otisky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě ty fotky nejvíc připomínají letokruhy exotického dřeva vč. kůry. Možná si takto představuji řez v korkovém dubu. Pozor, nikdy jsem ten strom neviděla přeříznutý a tak je to jen moje imaginace, Kresby některých korkových desek z velké blízkosti - to asi bude ono. Až na tu poslední fotku - to je krystal pod mikroskopem - anebo v krasohledu?... Mimochodem ty fotky jsou úžasné - díky pane Zdeňku. Pěkný den:-)

0 0
možnosti

Paní Dano, děkuji za pochvalu.

Téma "rezavých stop" si našlo mne, nikoli já je. V takovém případě se cítím být zprostředkovatelem pro další vnímatele. Ukazuje se, že koroze nemusí být ošklivá, ba naopak...

Výtvarník František Skála, který má aktuálně výstavu ve Valdštejnské jízdárně, na otázku: "Ve vašich objektech je těžké najít hranici mezi tím, co jste někde našel - a co jste stvořil. Jak tu hranici vnímáte vy?"

Odpověď F.S.: PRO MĚ TA HRANICE VŮBEC NENÍ DŮLEŽITÁ.

S tímto názorem plně souzním. Někteří lidé mívají hranice mentální, ale i jiné...

0 0
možnosti
Foto

Zapomínáte, že pravé umění a imaginaci tvoří člověk-umělec, ne přírodní chemické jevy.

0 0
možnosti

A kdo určí, co je vlastně to pravé umění a co ne? A proč to vlastně tvrdíte? I člověk - neumělec může přece vytvořit krásná umělecká díla. Dokonce jemu samotnému ani jako umělecká nemusí připadat - a ostatním ano. A zas třeba jen někomu. Já bych nebyla tak striktní.:-)

0 1
možnosti