Diskuse

Dívčák

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Krásné, zvláště pak meteorologická předpověď.;-);-D

0 0
možnosti
ZH

Paní Pražáková, díky za palec. Fiktivní středověká meteorologie je nadčasová záležitost.

0 0
možnosti

Děkuji za připomenutí, vyvoláváte ve mně vzpomínky. Na začátku 60. let mě tam brala maminka sázet stromky. Tehdy se jich tam vysázelo tisíce. Já byla malá holka a víc, než hrad jsem si pamatovala onen špičatý útvar - granulit říkáte,že? Posílám jednu "rožmberskou": http://jdem.cz/c7p5x6 - pro potěšení. Krásný den.:-)

0 0
možnosti
ZH

Paní Dano, jsem rád, když jsem fotoblogem u Vás vyvolal vzpomínku. Díky za diskusi i muzikantský dovětek!

0 0
možnosti
Foto

Vynikající fotoblog, jak fotky tak povídání. Karma.R^

2 0
možnosti
ZH

Pane Chudáčku, od kolegy blogera pochvala vždy potěší. R^

0 0
možnosti
KK

Nádherný fotky ! R^

1 0
možnosti
ZH

Pane Křivane, děkuji za oceněníR^!

0 0
možnosti
ZH
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik