Diskuse

Náhodný host

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Blanko, díky za R^ Předtím, než jsem hmyz fotograficky začal dokumentovat, jsem jej na květech několik roků pozoroval. S přástevníkem jsem se setkal poprvé.

0 0
možnosti

Velmi zajímavé.R^ Nikdy jsem tohoto motýla neviděla a ani jsem nikdy motýlí šat nijak nezkoumala. Od nynějška budu pozornější. Dík.

0 0
možnosti

Paní kolegyně blogerko, Váš pohled sdílím R^

0 0
možnosti

Převaluji ten název v ústech – přástevník kostivalový... Je stejně neobvyklý, jako on. Nikdy jsem ho neviděla na vlastní oči a děkuji za všechny ty podrobnosti. S armádou a maskováním – připomenul jste mi jeho tvar. Velmi se podobá francouzským stíhačkám typu Mirage, které mají delta křídlo stejného tvaru. Hlavně Mirage 4000 (https://combatace.com/forums/topic/84342-mirage-4000-wip/?page=2). Tady ovšem tvar ustupuje do pozadí před úžasnou barevnou kombinací. Víte, že mi ty barvy připomínají letícího páva? Páv v letu má zespoda také oranžová pera. Normálně jsou vidět jen ta kovově modrofialová, dlouhá, horní. Ale za letu musí roztáhnout i ta kratší spodní – překvapivá cihlově oranžová. Jako když se rozhrne opona u obou živočichů. Bohužel pávi moc nelétají, a těchto přástevníků je zase málo. Inu echinaceu budu mít příští léto připravenou.:-) Díky pane Zdeňku za krásný blog – srdečně zdravím. :-)R^:-)

0 0
možnosti

Paní Dano, děkuji za obsáhlejší diskusní vstup, jakož i pochvalu. Přírodní jevy chápu jako nekonečný proces objevování, ať už jsou např. hmyzí hosté na zahradě v návštěvách četnější a jiní zas vzácní, náhodní... R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik