Diskuse

Emise žlutí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Ráda sem si přečetla článek a hlavně prohlédla překrásné fotky. Žlutá patří k jaru a mně navodila teď dobrou náladu. Díky.R^R^

1 0
možnosti
ZH

Blanko, díky za přátelská slova R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^Mám žlutou v oblibě, děkuji za hezké fotky i povídání, alespoň jsem se dozvěděla něco nového a zajímavého. :-)

1 0
možnosti
ZH

Paní Pražáková, děkuji Vám za zájem o mé pokusy. Žlutě měla ráda moje maminka a tímto si jí také připomínám...

0 0
možnosti
PL

P84e11t15r 85L84a31n91g32e78r

28. 4. 2018 10:05

sympatický článek i fotografie. R^

1 0
možnosti
ZH
LJ

Včely prý nejlépe vidí žlutou barvu a nejméně je přitahuje modrá barva, proto prý nejvíce květin kvete žlutě a modrých je nejméně.

1 0
možnosti
ZH

Pane Jílku, podle výzkumníka Dalibora Titěry (1955) z Výzkumného ústavu včelařského mají včely v sítnici oka tři druhy nervových čípků, podobně jako člověk, ale optima vlnových délek se liší. Včely vnímají více krátkých vlnových délek a méně dlouhých. Tzn. že rozlišují více barev z okraje spektra - fialové a modré(od 360 asi do 490 nanometrů - miliardtin metru). Co je pro člověka červené - druhý konec spektra, už je pro včelu černé. Žlutá se nachází zhruba uprostřed mezi oběma kraji. Bílé květy mohou včely vnímat jako pestré.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný fotoblog, fotky i povídání. R^:-)

1 0
možnosti
ZH

Pane Chudáčku, ocenění od Vás, jakožto kolegy bloggera, mne těší a děkuji R^

0 0
možnosti
AL

Mně se fotky (a vůbec nevadí drobné chyby) líbí, stejně jako Váš slovní doprovod.

Přeji pěkný večer.

Karma.

1 0
možnosti
ZH

Pane Ličko, děkuji za věcnou připomínku, jakož i ocenění.

0 0
možnosti

Právě tento týden jsme v pondělí s mým mužem vyrazili na každoroční cestu po stopách tařice do skal nad Berounkou. Jezdíme tam už celé roky, ještě za dob, kdy jsme spolu randili - taky tam. Vlastně tam jezdíme víckrát za jaro - napřed v předjaří za mým nejmilejším kvítečkem. Podběl je rumištní první sluníčko po zimě - a čaj je z jeho květů výtečný. Pak přicházejí na řadu jaterníky - to je výjimka, jsou modré, vzácně růžové. Ale tařicí jaro vrcholí - zahrádky jsou plné kamzičníků, které nás pomaloučku připravují na letní kopretiny, louky svítí pampeliškami a skály jsou posypané zlatem tařic. Letos bylo skvostné počasí a nikde nikdo, vyrazili jsme prozíravě v pondělí. Mám pane Zdeňku jaro ve znamení žluté, a tak jste mi udělal s tímhle zamyšlením velkou radost. Posílám jednu krásnou písničku Greenhornů, která na kaňon Berounky myslím sedí: http://jdem.cz/d3aqd4 . Má stejně zvláštní kouzlo, jako ten předjarní podběl. Zdravím. V

1 0
možnosti
AL

Nádherný příspěvek, který skvěle doprovází tento článek.

Jsem rád, že jsem si ho přečetl.

R^

0 0
možnosti

Pane Hosmane, já nepostrádám v blogu vůbec nic. Přínosný text, a takovou modelovou kolekci by na molu nepředvedl ani Versace:-))

1 0
možnosti
ZH

Paní Šípková, děkuji za Váš příznivý vhled do celku R^

1 0
možnosti
RK

R38a71d67e15k 98K46a27r67a19s

27. 4. 2018 19:28

Chybí mi tam květy babišovky olejné.

1 0
možnosti
ZH

Pane Karasi, jak jsem v textu uvedl, nabízím svůj subjektivní výběr žlutí. Někdo jiný může postrádat zlatici převislou, štědřenec, kyčelnici devítilistou, křivatec žlutý atd.

Jistě víte, že brukev řepka (olejka) je stará kulturní rostlina...

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik