Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeňku, rád jsem zavítal. A prostředí kamenů je úžasné. R^

0 0
možnosti

Moc se mi líbí soulad typu kamene a vytvarování skulptur. Ten pejsek je dojemný. Děkuji za krásné fotografie a citlivý slovní doprovod. Je krásné umět takto tvořit. Posílám hudební variace - připomínají mi jednotným nudebním základem styl celé série soch: http://jdem.cz/bp3gy8 . Zdravím V

1 0
možnosti

Paní Dano, děkuji Vám za napsané i poslaný doprovod... R^

0 0
možnosti
Foto

Pane Hosmane, ještě se sem vracím, pokochat se pohledem na ty krásné kusy, a zahradu jako takovou. Sochaři čest, jeho ženě dík a Vám též.

1 0
možnosti

To je opět krásný blog! Kameny s duší:-))

Díky!

1 0
možnosti

Paní Šípková, děkuji Vám od V za pochvalu dalšího z mých pokusů... :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, díky! Je mi ctí, že se objevilo hned nad mým blogem. Kameny mám moc ráda. Když se přidá lidská kreativita, tak vznikají nádherná díla. R^

1 0
možnosti

Paní Fišrová, děkuji.

Jsem též potěšen, že se shodou okolností ocitám vedle Vás...R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik