Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Martino, děkuji Vám též :-)

0 0
možnosti

...a já myslel, že už jsem tleskal...R^R^R^

0 0
možnosti

Pane Hejno, děkuji Vám za návštěvu R^

0 0
možnosti

Pane Hosmane, bílá barva je u mě na posledním místě. Váš blog mi tak trochu odtajnil možný důvod:-)

Ale nic to nemění na tom, že ty Vaše fotky jsou úchvatné. Díky za tolik krásy!:-)

1 0
možnosti

Paní Šípková, barvy a jejich preference (oblíbené/neoblíbené) u lidí testuje psychologie. Nejznámější z testů například nezjišťuje vazby k bílé. Preferenci barev ovlivňuje řada faktorů, např. pohlaví, stáří člověka, zdravotní stav (tělesný i duševní), osobní pigmentace, móda...čili jedná se o souběh jevů.

Když jsem musel pobývat loni poprvé v životě 3x nějaký čas v nemocnici, tamní bílou barvu jsem si tenkrát nezamiloval...

Děkuji Vám za průběžnou přízeň mých fotoblogů R^

1 0
možnosti

Paní Pražáková, děkuji Vám za návštěvu.

1 0
možnosti

Bílá je jako pauza na jevišti, podporuje dramatično či křehkost ostatních barev, bílá je jako pauza i v hudbě - se stejným efektem. Je zvláštní, že mnoho národů považuje bílou za barvu smutku, ačkoliv když si představím třeba novorozeně, tak v bílé zavinovačce svítí jako sluníčko. Bílý kupř. sníh může zdůraznit hru paprsků slunce mezi rampouchy, i tvrdé kusy skal vysoko v horách, které bývají často pro horolezce záchranou - anebo pastí. Bílá je i má oblíbená květina - kalina obyčejná, Vypadá jako keř obsypaný bílými tenisáky. Zvláštní, že nám chybí pojem "bílé svědomí" - občas jsem se s takovým v životě potkala - ale černé je mnohem častější. A vůně? Bílé narcisy, ty úplně obyčejné s tenoučkou oranžovou linkou uprostřed - ty mi voní úplně nejvíc. Díky za poctu bílé pane Zdeňku. Krásné bílé sedmikrásky pod nohami přeji. :-)

1 0
možnosti

Paní Dano, děkuji za Vaše velmi pěkné vyznání z a (k) bílé...

Tímto rozšiřujete i prohlubujete různé myšlenky a asociace, které se vynořují ze stínů tušení ke světlu poznávání.

Fotograficky jsem zaznamenal ještě další bílé květy, např. tařičku, svídu, pustoryl (nepravý jasmín), ale protože si ve fotoblogu dávám limit do 15 fotografií, nebyla místa pro další... Když jsem bílé květy fotografoval, vždy jsem několikrát přivoněl, abych si připomněl, případně objevil neznámé vůně. Tedy ne jen zobrazit, ale i důkladněji poznávat. Zapamatování hodné je Vaše závěrečné konstatování se sedmikráskami. Přeji Vám jasné dny :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné.. Bílá je i mně milá... R^:-)

1 0
možnosti

Paní Pantlíková, děkuji Vám za návštěvu R^

0 0
možnosti

Paní Libuše, souhlas a díky R^

0 0
možnosti

Krása malovaná přírodou a Vašimi obrázky.

Dnes jsem si díky Vám všimla, jak jsou zajímavé jednotlivé kvítečky bezinek (koziček). Dělávala jsem z nich sirup, z bobulí pak likér. Léčivá krása.:-)

2 0
možnosti

Děkuji Vám, pozorní vnímatelé jako jste Vy, jsou vždy velmi vítáni.

Užila jste pěkné sousloví Léčivá krása ...je to tak! R^

2 0
možnosti
Foto

I13v73a60n 46M41a72r66e82k

3. 6. 2018 13:19

Hezké. . . . . Karma.R^

1 0
možnosti

Pane Marku, těší mne R^

0 0
možnosti

v tom blazinci politickych a nanavistnych blogu tady uleva a raj

moc dekuju

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS