Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Hezky jsem se prošel, něco nového dozvěděl, asi bych se na některá místa měl taé znovu podívat.:-)

1 0
možnosti
ZH

Kolego fotoblogere, díky za procházku i diskusní vstup.

Při návštěvě Šumavy přeji dobré světlo R^

0 0
možnosti

To je zase soubor nádherných fotek, a pěkný text, pane Hosmane!

To jezírko je přímo magické.

A ti "dva strejci" (moje představa), kde ten blíž má čibuk, taky moc pěkné:-D

Díky moc! Jako bych tam byla...

1 0
možnosti
ZH

Paní Šípková, děkuji Vám za přátelská slova.

Nezávisle na sobě se naše pohledy sbližují až překrývají. Ti "dva strejci" jsou lidské hlavy...pravá z nich s vystrčenou bradou je, např. jako generál shlížející z tribuny na vojenskou přehlídku :-)

Subjektivní vize lidí jsou svobodné a neohraničené... R^

1 0
možnosti

Moc se mi líbí fotky a to, jak jste do jindy stinných míst dostal slunce. Opravdu je zvláštní, jak si lidé pojmenují skály. Mě Skalní kaple spíš připomíná horní část těla kudlanky nábožné i se sepnutýma "rukama", no a ty dvě nad hádankou vypadají jako "papouščí ryby", které si u korálového útesu vyhlížejí kořist. A už je to tu, máme na Šumavě moře, stačí jen trocha fantazie. Díky pane Zdeňku, posílám s karmou pozdravy Vám i naší milované Šumavě. :-)V:-)

1 0
možnosti
ZH

Paní Dano, vím, že Šumavu máte ve svém srdci. Jsem rád, že jste se diskusně zapojila. Co se týče obrazotvornosti, její mimořádná výhoda spočívá v tom, že každá odpověď na otázku: co nám tvar připomíná? - je správná. Takže, kdyby k témuž někdo zvolil ještě jiný název, rozšiřuje se tím prostor imaginace, česky obrazotvornosti (ten se jeví jako nekonečný...).

Děkuji za karmu a též Vás zdravím (spolu se mnou také Kleť) :-)R^

0 0
možnosti
JK

Letos jsem tam byl, nádherné místo a fotky se vám moc povedly.

1 0
možnosti
ZH

Pane Kubíčku, nezávisle na sobě se shodujeme na působivosti lokality; díky za pochvalu fotek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik