Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Hosmane, dobře si ve Vás zvolila příroda svého mluvčího a propagátora!:-) Jde Vám to zmamenitě.

Díky za zprostředkovatelský blog té krásy.

2 0
možnosti

Paní Marie, děkuji Vám za pochvalu i pěknou nadsázku. Příroda mluvčího jako jsem já, nepotřebuje... rád ji zobrazuji. Jak už jsem dříve v diskusi zmínil, moje fotoblogy jsou pokusy, jejichž výsledek bývá i pro mne údivem podobným tomu přírodnímu, fotograficky zaznamenanému uvnitř tohoto fotoblogu...

Prosím, promiňte mi, že Vás oslovuji křestním jménem

2 0
možnosti

Pane Zdeňku, o žádných pokusech nemůže být řeč. Je to naopak úžasně profi:-))

A za to oslovení, které opětuji, jsem moc ráda. Je mi ctí být Vám blíž.

Děkuji, a pěkný víkend!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik