Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jednim slovem nádhera. Fotky i průvodní text. R^R^R^

0 0
možnosti

Děkuji za ocenění.

0 0
možnosti

I93v82o 89T13o19m20e21č93e57k

24. 12. 2020 11:03

O kvalitě fotek netřeba hovořit. Jsou nádherné. Já osobně jsem navštívil ČK ještě jako mladík a poté se mi to už nepovedlo a teď ve stáří už to nepůjde. Pro obyvatele Opavy je to moc daleko.

0 0
možnosti

Vaše uznalá slova k fotkám mne těší; stejně tak vzpomínka na návštěvu jihočeského města z mládí. I pro mne s vyšším věkem jsou vzdálenější místa už sotva dosažitelná...

0 0
možnosti
Foto

Krásně pojatý fotoblog, který dokazuje, že i notoricky známá místa lze přiblížit s citem. Gratuluju, Zdeňku.

0 0
možnosti

Vašku, děkuji za návštěvu s gratulací.

0 0
možnosti

Festina lente - Váš blog a snímky jsou tím prodchnuty. Velmi jsem si je užívala, zvlášť takto před Vánoci, kdy každý vzpomínáme na léta minulá, a místa, které jsme kdysi dobře znali a milovali. Děkuji a přeji krásné svátky, stále dobré oko na fotky, a pevné zdraví. Zdravím zpoza Džbánu. PF 2021.

0 0
možnosti

Srdečné díky za návštěvu i přátelský komentář.

Fotografovat v prosincových večerech znamená kvůli delšímu exponování déle postávat u stativu. Vynořují se spontánně zimní meditace, bilancování roku atp., jak píšete.

Zvládejme světlo i tmu ve vzájemném vyvažování přechodů mezi nimi.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS