Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

opravdu moc pěkné.:-):-):-)

0 0
možnosti

Krajane, děkuji za návštěvu s přátelskými slovy.

0 0
možnosti
Foto

R^ Moc hezký blog, pěkné fotky. Už vím, proč kachny nezebou nohy. ;-);-D

0 0
možnosti

Děkuji za ocenění.

Leccos záhadného mívá funkční vysvětlení.

1 0
možnosti
Foto

hezký, takový živý:-)

0 0
možnosti

Tedy, Zdeňku, to je pokoukání! Co může být víc než "výtvarnice" příroda. Ti ptáci jsou nádherní. Mám ptačí svét moc ráda. Ale i ostatní zvířata jsou úžasná.

Díky za tu možnost to takhle zblízka vidět, ale i za zajímavé informace. Ty fotky jsou dokonalé!!!

0 0
možnosti

Marie, děkuji za pochvalu; vážím si jí. Ano, příroda je nejen tvůrkyně, ale i vytrvalá inspirátorka a skvělá učitelka!

Mistr fotografie Henri Cartier-Bresson řekl, že "dobrá fotografie je ta, na kterou můžete (dokážete) hledět více než vteřinu." Když jsou fotky alespoň dobré, je to základ proto, aby byly někdy ještě lepší - je to motivace pro autora.

2 0
možnosti

Bydleli jsme u lesa, v zimě jsme krmili ptáky a odměnou nám byla velkolepá ptačí přehlídka. Teď bydlím v malém městě, nasypala jsem do krmítka na zahrádce a nic se neděje. Prázno, pusto a smutno. Aspoň Vám děkuji za krásné fotografie.

1 0
možnosti

Paní Foltýnová, děkuji za pochvalu fotek.

Rozdíl ve výskytu ptáků je patrný i z umístění domu; bydlíme na okraji obce a za domem je malý lesík, u sousedů přes ulici stromy nejsou a ptáčků tam mají málo; chybí jim úkryt...

1 0
možnosti
Foto

Na zvířata mě, Zdeňku, dostaneš vždycky :-). Tvoje fotografie i postřehy jsou poučné i vzácné. Moc mě potěšily. Ptáci, okáči, turové... Fotka s popiskem: "Srnče pravděpodobně zabloudilo," mě dokonce dojala. Dodnes takhle koukám, když se zjevím někde, kde jsem vlastně ani nechtěl být :-).

0 0
možnosti

Vašku, jsem rád, že jsem v tobě našel vděčného vnímatele.

Napsals to i za mne, že když se nedopatřením náhle ocitneš v překvapivém místě, máš výraz kolouška z fotografie ve fotoblogu - kudy a jak pryč (:-)

Děkuji za přátelské pochválení.

0 0
možnosti

Diky za zajimavy blog a hlavne tu kvicalu. Ty kdysi moje babicka chytala do na zahrade natazenych siti a pak je pekla.

Ale i jinak je to zajimavy ptak s jistym socialnim usporadanim. Mame tady perd balkonem rady topolu. A kdyz na jare kvicaly prileti vzdy ma jeden sluzby na nejvyssim topolu a hlida. jakmile se objevi vrana nebo straka spusti pokrik a z ostatnich topolu se na ni sesypou ostatni pritomne kvicaly. A utoci vzdy zeshora jako stihacky pri leteckych soubojich.

1 0
možnosti

Děkuji za příklad.

Podle toho, co znám z historie myslivosti, kvíčaly byly loveny kvůli pikantně chutnajícímu masu, neboť se tradovalo, že tito ptáci se živí jalovcovými bobulemi a tím má jejich maso zvláštní chuť.

Když se prochází kvíčala po trávníku, má tělo vztyčené, křídla dolů spuštěná a tváří se na všechny strany důležitě a taky obezřetně; má výraz typu - vidíte mě? Já vás taky.

1 0
možnosti

Mohu Vám Zdeňku jen závidět rozmanitost ptáčků na Vašem krmítku. Tady se poslední dobou vyskytují "jen" sýkorky, sem tam kosák, ten nám ovšem ozobává loubinec na stodole a na krmítko se bojí, a občas zabloudí strakapoud tamtéž. Lítávali sem zvonkové, a šoupálci, ale letošní zima s nimi poněkud zatočila. Skoro měsíc v lednu nic, a až teď se pomalu vracejí. Ovšem takto rozmanité druhy vídávám u syna na oknech - jezdívám za ním občas, bydlí na samotě kousek od Žandova na Českolipsku. Tam je to naštěstí celá armáda, ale takové krasavce, jako králíčka či žlunu, je i tam vidět zřídkakdy. Rozesmál jste mě opatrnou hláškou o zlatohlávkovi: "...jevil se být krapet alkoholizován." Já takhle zažila jako malá hejno babiččiných slepiček, byl to pohled pro bohy.:-) Závěr ovšem máte velkolepý - hajlanderky se pásly, a snad ještě pasou, také na Horské Kvildě. Pozorovali jsme je tam s manželem, a uložené na trávě, vypadaly jako severští pižmoni. Nechtěla bych je rozzuřit. :-) Dík za pěkné povídání, zajímavé poznatky a samozřejmě u Vás již tradičně krásné snímky. Moc ráda karmuji. Hodně zdraví přeji, a zdravím do Podkletí. R^

0 0
možnosti

Dano, děkuji za přátelský diskusní vstup se vším všudy.

Sdílení lidského zájmu např. o ptactvo je potěšující. Spatřit zblízka nejmenšího ptáka Evropy byl pro mne zázrak. Králíčka slýchám kdesi na stromech okolo domu švitořit, ale kde ve spleti větví sedí či poletuje, nerozliším...

Pozorování živočichů v přírodě je pro mne plnohodnotnější aktivita, než je pasivní sledování TV, tu jsem před pěti roky zrušil.

Opětuji pozdrav a rozmanitým živočichům přeji zdar ;-)

0 0
možnosti

Děkuji Vám za vyjádřenou přízeň.

0 0
možnosti
Foto

Díky za fotkyR^ Karma

0 0
možnosti

Děkuji za díky i s palcem.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS