Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Byla jsem tam před pár lety R^

Líbilo se mi, že místo není tak "vycourané", byli jsme tam sami. Akorát jsem při vstupu a cestě ke kostelu měla pocit, že lezu někomu do zahrady, jak to mají sousedé opečovávané ;-)

0 0
možnosti

Z osobního poznání diskutujete o místu trefně.

Je to tak, na Kuklově nebývá obvykle přecpáno; ale když je tam svatba, to se nedá...

Děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti

Díky.R^ Vidíš, nikdy jsem tam nebyla a už se tam ani nedostanu. Přitom to není daleko. Aspoň jsem si Kuklov připomněla a dám tip vnukům na výlet.

0 0
možnosti

Děkuji za díky s palcem.

Ano, Kuklov je velmi dobrý tip k výletu.

0 0
možnosti

Chystám se, že se tam vypravím, tak mám alespoň Bedekr. :-):-)

0 0
možnosti

Ať se Vám výprava vydaří.

Ideální je vnímat po svém, ne očima ostatních.

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy - pěkné a poučné.

0 0
možnosti

Děkuji za návštěvu s hodnocením.

0 0
možnosti

Je to nádherný blog, pamatuji se ještě na ten původní blog v lidovkách a potěšilo mě, že jsi to téma Zdeňku oživil. Krásné fotky, nejvíc mě okouzlil pohled z lehu do nebes... Díky velké a přikládám pro všechny jednu píseň, která se na tomto zvláštním místě loni odehrála: Nerez a Jihočeská filharmonie společně přednesli píseň Růže: http://6b.cz/pQ4a. V:-)

0 0
možnosti

Začnu od konce zpřesněním údaje k hudební produkci na Kuklově v době covidové: Hráli NEZMAŘI, nikoli Nerez; Jihočeská filharmonie je správně.

A děkuji za přátelskou diskusi.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS