Diskuse

Hrad Hus

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opět vydařená exkurze do kouzelné přírody i tajemné historie...

0 0
možnosti

Zdravím, asi se tam podívám. Děkuji za podnět k cestování. V takových podmínkách se fotí:-):-):-) opravdu špatně.

0 0
možnosti

Kolego cestovateli, děkuji za nahlédnutí s diskusí.

Romantická kulisa místa může být návštěvníkovi odměnou.

0 0
možnosti

velmi pěkný článek. Samozřejmě karma

0 0
možnosti

Děkuji za návštěvu s oceněním.

0 0
možnosti
Foto

Opět dokonalá pozvánka. Rád ty tvoje, Zdeňku, čtu, protože jsou to vždycky až vědecká pojednání. Díky za poučení.

2 0
možnosti

Své blogy považuji za pokusy o popularizaci přírody, živočichů, historie.... Moje fotky jsou subjektivním náhledem, který vyvažuji a doplňuji zjištěnými fakty.

Vašku, těší mne, že si moje blogové pokusy rád čteš.

0 0
možnosti

Jako mladý kluk jsem si kreslil erby a rodokmeny a hltal Sedláčka, teď už jen objíždím památky, spíše tedy zříceniny hradů a tvrzí, hrad Hus jsem ještě nenavštívil, asi přišel čas. Díky za moc pěkný čtení.R^

1 0
možnosti

Zájmem o historii v dětství máme nezávisle na sobě, podobné. Podnět vzešel od šikovné učitelky dějepisu.

Přeji Vám, aby se záměr s návštěvou hradu uskutečnil.

Děkuji za pochválení s palcem.

0 0
možnosti

Zajímavé počtení. Jak tak počítám, hrad měl smůlu a přestože části "nedobytnější" vydržely až dosud, tak byl vlastně obýván pouhých 101 roků. Smutný osud stavby, která dala určitě spoustu práce. Nikdy jsem přesně nevěděla, odkud ten husitský hejtman Mikuláš z Husi vlastně byl. Děkuji za zajímavé informace a opravdu krásné fotky. Zase mi připomenuly šumavské hvozdy. Zdravím R^.

3 0
možnosti

Kdesi jsem se dočetl, že Mikuláš později s přídomkem z Husi, pocházel z Rakovnicka, z obce Pístné, dnes zaniklé i s tvrzí.

Hrad Hus byl původně asi výstavný, což při založení vyplývalo z požadavku jeho přístupnosti českým králům. Čas loupežníků ale přinesl zkázu fortelně vystavěného díla a přírodní procesy to dokonávají.

Děkuji za přátelskou diskusi s palcem.

1 0
možnosti

Děkujeme za pěkné informace, byli sme tam s manželem před třemi dny. A kolem hradu za vysokého stavu vody je Blanice sjízdná na lodi - málo jich to zvládlo bez cvaknutí. V PT a v okrese PT jsem 30 let žila, býv. manžele to tam na lodi jel. Pěkný den Bohumila Truhlářová

2 0
možnosti

Blanice je řeka krasavice a že je sjízdná na lodi, je pro mne nová informace, protože, jak jsem v místě viděl, v řečišti jsou kameny místy hustě rozsypané.

Cestou na hrad jsem potkával rodiče s předškolními dětmi, což je příjemné zjištění, že jsou v přírodě a hýbou se.

Děkuji Vám za diskusi.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS