Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte to nádherné, děkuji. V

0 0
možnosti
ZH

Děkuji za srdečné nahlédnutí.

0 0
možnosti
FM

Rad jsem se podival na krasne fotografie okoli Horni Plane. Pochazim ze Zlate Koruny a casto jsem se dostal na Lipno a do Horni Plane. S otcem, ktery jeste pred valkou casto navstevoval Lipno a Loucovice jsem se dostal po valce do Horni Plane a pamatuji stavbu lipenske prehrady i reku pod Horni Planou. Krasne jste mi vsechno pripomenul.

0 0
možnosti
ZH

Pane Mikeši, vzpomínky na Vámi uvedená místa jsou milou diskusní návštěvou. Děkuji Vám.

0 0
možnosti
Foto

Zdeňku, jsem rád, že si udržuješ vysokou úroveň. Jak textově, tak obrazově. Vždycky mě potěšíš.

0 0
možnosti
ZH

Vašku, děkuji; těší mne Tvůj přátelský náhled.

0 0
možnosti
JP

Pocházím odtud. Děkuji za připomínku krásnými fotografiemi. Je to moje srdeční záležitost ;-).

0 0
možnosti
ZH

Je sympatické, že se hlásíte k místu, jež máte v srdci. Děkuji za uznání.

0 0
možnosti
ZH

Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
JZ

Hornoplansko a Lipensko a vůbec Šumavu mám rád. Zasloužená karma :-)R^

1 0
možnosti
ZH

Děkuji za vyznání i ocenění.

2 0
možnosti

Krásné fotografie, zejména ta poetická na Plechý s mlžnou vatou a ojíněným pásem listnáčů. Jsem ráda, že už je rozhledna nad Dobrou Vodou přístupná, i když mám velký strach z výšek, a sama bych se na průhledných a ještě zatočených schodech bála. Ale je to krásné místo a příležitost rozhledu po širých končinách hraničního Lipenska. Díky za krásný blog a úžasné snímky, dokonce i historické, což je k vidění málokdy. Zdravím do Podkletí.R^:-)

1 0
možnosti
ZH

Srdečné díky přátelskou návštěvu s pochválením.

Před padesáti roky jsem byl s kolegy v Horní Plané na týdenním kreslířském a malířském plenéru, což byla dobrá škola vidění rozlehlých prostorů, ale zároveň obtíž, jak monumentalitu krajiny dostat do výtvarného formátu. S fotografováním je to podobné, ale proces je rychlejší.

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik