Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kolego, děkuji za náhled.

0 0
možnosti

Krásné fotografie a pro mne zvlášť cenné, protože jsem leta bydlela kousek, ale pro nás "civilisty" bylo toto území zakázané. Po sametu jsme to tam projížděli, ale byla k objevování celá Šumava podél hranic, tak už jsme to tam s manželem nestačili prochodit. Vidím, že ta místa si zachovala stále zvláštní atmosféru opuštěnosti. Naštěstí. :-) Díky za spoustu detailů a zajímavých informací o lidech, kteří v krajině po sobě zanechali stopu, ale dnes o nich ví jen málokdo. Moc zdravím. :-)R^

1 0
možnosti

Děkuji za pochválení s pozdravením.

Pěkně napsáno: Lidé v krajině zanechali stopu; ta je ještě viditelná, ale mizející...

0 0
možnosti
Foto

Když jsem tam byl na cvičení a na tankových střelbách, tak nebylo moc času si všimnout, jak je tam krásně...R^

1 0
možnosti

Děkuji za palec. Jako vojín jsem tam byl v r. 1968, pak ještě záložák 1981, pokaždé v lednu s hodně sněhem a mrazem; nečas jsem si sám nevybral.

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik