Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to úžasný nápad a podařilo se i provedení. Český Krumlov je pro takovou akci ideální město s historií a krásnými uličkami. Moc mě pobavil závěr Komenského citátu: "...a zavři po sobě dvéře." :-) Starý moudrý učenec věděl, jak je i toto důležité. Moc děkuji a pozdravuji všechny zúčastněné...:-)R^V

1 0
možnosti
ZH

Uvítal jsem, že se téma labyrintu města, jakožto světa ,objevilo. Inspirace Komenským se mi jeví skvělá, pro nadčasovost jeho myšlení - světový autor.

Vyjádřeno J. A. K. o lidském dorozumívání : "Mluví k druhým, ale vzájemně se neposlouchají a nerozumějí si..." inu, babylonské zmatení jazyků. Děkuji za dary v obrázcích.

0 0
možnosti
Foto

R^Když se něco děje, vždycky je to fajn, a když se to dobře zdokumentuje...jakobych tam byli taky:-)

2 0
možnosti
ZH

Kolego, děkuji za vše napsané i vložené. Je to tak, jak píšete - fotograficky dokumentuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik