Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Já nevím, kde se staly chyby, nevidím nějaký zásadní problém, my jsme teď přijali nějaké rozhodnutí a samozřejmě ano, my jsme hygieny. My jsme zkrátka rozhodovali a v březnu někdo přišel s tím matematickým modelem a v srpnu někdo, sice byl to ten stejný člověk, ale už přišel v nějakém čase a ty, který měli přijít, nepřišli.

-

Poznejte autora výroku.

3 6
možnosti
JH

J84a97n 31H44a16r77v18a88n

21. 6. 2023 14:13

Takové bláboly vypouští ten fialovej. Kdyby při tom neustále mával rukama, tak bych si tipnul na něj ...

2 3
možnosti
ZZ

Příznivci pětidemolice to stejně nepochopí!

9 3
možnosti
Foto

J57o98s90e51f 19B81á56r67t87a

21. 6. 2023 12:40

Proč to těm adminům děláte? Já, napsat ty vaše myšlenky do diskuze, tak mám další ban. Samozřejmě inteligentní karma.

12 2
možnosti

Je typické, že u normálního člověka se stratkom nevyskytuje. Jednak ho má plné zuby z médií, jednak musí v tomto státě přežít a uživit rodinu, takže na podobné blbosti nemá čas. Karma zasloužená. Oceňuji pečlivé odkazy na prameny.😏👍🤚

11 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik