Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Smutně pravdivé nebezpečí. A navíc to náramně nahrává ruSSákům do karet.

0 0
možnosti

Napřed jsem se smála, pak mě začalo mrazit. Poté jsem si přečetla (stačilo "shrnutí") klíčové kapitoly z bakalářské práce, na kterou zde odkazuje diskutující pan Mirek a to už šla sranda stranou. Oni to opravdu myslí vážně. Dochází mi, jak tato ani ne 1% menšina mává se zbytkem populace. Dokonce si myslím, že zdaleka ne 1%, pokud sečteme všechny za země, ve kterých tato "ideologie blbosti" jede na módní vlně. Nebezpečné. Mladým se už dávno nechce makat, ani ne tak, jak jsme museli my, o našich rodičích nemluvě - toto je skvělá výmluva. Jsem ráda za ten blog. Snad se otevřou oči co největšímu počtu lidí. Politikům asi ne, těm vyhovuje snadno ovládat zemi s prostoduchými voliči. Zdravím Podkletí... I když je mi z toho všeho smutno. Začínají už na školách s prvňáčky. Už zase...

7 0
možnosti
PB

..... tak ona je to už skoro věda, ale díky rozmanitosti, ladnosti a rytmické uhlazenosti českého jazyka se nabízí, jako ekvivalent k uvedeným amerikanismům, jedno jediné slovo ....

1 0
možnosti
PC

O existenci transsexuality není pochyb. Dle mnohých odborníků je skutečných transsexuálů dokonce ještě méně nežli Vámi uváděné 1 %, jejich počet v populaci uvádějí v promile.

To, co se v této záležitosti v posledních letech předvádí, je trestuhodná ideologie, cpaná do hlav dětí již od mateřské školky. Jejím následkem budou bezesppru tisíce a tisíce obětí, to jest nešťastných, zoufalých lidí, s největší pravděpodobností trpících těžkými depresemi se sebevražednými sklony.

Už dnes jsou bohužel známy takové případy. Jak tomu asi bude za dalších 5 a více let, si dokáže každý trochu inteligentní jedinec představit.

3 0
možnosti
MB

Doufám, že jste již z domácí knihovny odstranili Sekorova Ferdu mravence, protože obsahuje škodlivé genderové stereotypy. Naše děti a vnoučata musí vyrůstat v naprosto neutrálním prostředí, aby si samy rozhodly, čím budou...

https://dspace.cuni.cz/handle/20.500.11956/80796

2 0
možnosti
DC

D86a87v55i12d 64C76e62c61h

4. 9. 2023 19:45

Diplomovka je za 3.

To je este co vylepsit.

0 0
možnosti
Foto

Trošku jsem se do toho zamotal, ale jedno vím jistě, sám sebe vnímám furt stejně, pozitivně a s jasným rodem...teda genderem

2 0
možnosti
Foto

Přesně, je to stupidní móda a jedno procento je příliš.

3 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik