Diskuse

Parta Naháčů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také máme chocholače, ale seniorky, tak nechovame. Moc hezký blog. Gratuluji a přeji ty nejlepší paničky.

0 0
možnosti
Foto

Psí plemena jsou výtvorem člověka, ne přírody. A tak člověk si je šlechtí a pořizuje ku obrazu svému. Každý má trošku jiný vkus a líbí se mu jiné plemeno. Když vidím tohoto čínského psa s podivnými dlouhými chlupy řídké srsti a s holou kůží, tak se mě zmocní pocit nelibosti a nebudu jej naopak chválit, abych se nedotkl majitele a ještě někoho jiného. Nemusíme také vůbec hodnotit, ale zde mě k tomuto článku navedl pro mne poněkud nepříjemný obrázek v perexu. A potom se ozývají i lidé, kteří obviňují hodnotitele z něčeho úplně jiného.

0 0
možnosti
ZH

Foto v perexu je punkový poutač.

0 0
možnosti

Jsem potěšena a okouzlena. V tomto pořadí, upřesňuji. Potěšena z toho, že naháče obecně jste zvolil pro toto zamyšlení. Vím, pane Zdeňku, že vybočuje z Vaší dosavadní tvorby. Potěšilo mě, že jste dokázal představit naháče tak, že i největší škarohlíd musí připustit, jací jsou okouzlující. A to je to mé okouzlení v druhém gardu. Najdou se totiž občas tací, co se naháčům posmívají, většinou to bývají ti, kteří si rádi nad slabšími dokazují vlastní důležitost. Ty fotky jsou kouzelné a obrázek se Vám jistě krásně maloval. Díky za "anandu", která z rodinky dopadá i na nás, čtenáře. Krásný večer R^ - škoda, že nemohu karmovat 6x. Každý pejsek by si zasloužil svou. :-)

0 0
možnosti
ZH

Paní Dano, je zřejmé, že máte svět psů oblíbený. Proto je Váš pohled zaujatý i s tolerancí. Téma štěňat si zvolilo mne, ne naopak. Fotografické dokumentování pro archiv chovatelky nebylo jednoduché a byl jsem se svými záznamy celkově nespokojený. Po několika pokusech jsem potřeboval odstup...

Děkuji Vám za přátelskou diskusi.

0 0
možnosti
Foto

Nevkusné záběry.

0 3
možnosti
PK

Nádhera , vítejte na světě pejsani:-):-):-)R^

2 0
možnosti
ZH

Petře, díky za báječné přivítání mláďat do světa!

0 0
možnosti

Zdeņku, to je ale kouzelný blog!:-))

A ti pejsci, i malá psí slečna...úžasní. Někteří vypadají spíš jak malý pudlík.

Asi později olysají.

Díky moc za takové potěšení!:-)

1 0
možnosti
ZH

Marie, viděl jsem některá z těch štěňat ostříhaná až na doraz, až byla pod kůží vidět tkáň žilek, zejména ha hrudi.To jsem nefotil. Máte postřeh, naháčkové mi též pudlíky trochu připomínají.

Děkuji Vám za zájem i sdílenou radost z mláďat.

1 0
možnosti
DP

Jsou roztomilí. Myslela jsem, že budou nahatější.:-)

0 0
možnosti
ZH

Paní Dano, přiznávám, že neznám měřítko nahatosti :-) a děkuji za zastavení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik