Diskuse

Jarost

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Ráda jsem si přečetla text i prohlédla fotografie.R^R^

1 0
možnosti
ZH

Děkuji za návštěvu a od V přeji příjemné předjarní dny.

0 0
možnosti

Pěkné, pěkné, moc se mi líbí fotky, zvlášť ty "z očí do očí". Nedávno mě překvapilo, že celá římská armáda, která se snažila tolik let o podmanění Británie, bydlela ve stanech z kozích kůží. Některé dokonce archeologové vykopali a bylo vidět ještě dnes, jak stále drží měkkost a elasticitu. Chudinky kozy. Snad se teď na jaře spolu s ovcemi těší na šťavnatou pastvu. Ty Vaše tak vypadají. Zdravím pane Hosmane.:-) A hodně sluníčka pro všechny.:-)

1 0
možnosti
ZH

Paní Šumová, díky za zastavení. Jsem rád, že mezi fotografiemi Vás zaujaly zrovna zvířecí portréty...pohledy z očí do očí jsou pro mne až uhrančivé...R^

0 0
možnosti

Moc hezký blog. Nádherné jsou fotky, a k tomu pěkné povídání.

Díky moc, pane Hosmane!:-))

1 0
možnosti
ZH

Paní Šípková, děkuji Vám za průběžnou přízeň; těší mne a vážím si jí...

1 0
možnosti
Foto

R^Děkuji za hezký a zajímavý článek.:-)

1 0
možnosti
ZH

Paní Pražáková, Vaše poděkování opětuji R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik