Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Blanko, děkuji za ocenění.

0 0
možnosti

Otevřít blog pana Hosmana znamená čistokrevnou radost. A tak je to i tady, u tohoto blogu. Zajímavé informace, a překrásné fotky úžasných zvířat.

Velký dík Vám patří, Zdeňku!

0 0
možnosti

Paní Marie, srdečné díky za přátelská slova.

Zdravě nakažlivé je zrcadlení radostí - ta Vaše se přenáší na mne...i opačně.

Těší mne Váš zájem o témata, kterými se zabývám.

1 0
možnosti

Je zajímavé, jak se napadají daňci s jeleny. Kdo by to byl řekl. Já jsem na daňky narazil v zámeckém parku v Blatné. Tam přiběhli na zavolání a nechali se krmit i školáky. Nejen paní hraběnkou. Zdeňku, moc se vám to povedlo. Krásné fotografie, vyčerpávající informace... gratuluji. Rád jsem se začetl a pokochal. Přeji vám i v budoucnu spoustu radostí.

0 0
možnosti

Vašku, potěšil mne Váš zájem o téma, jakož i pochvala - od profesionála publicisty je zcela nečekaná...

Daňčí zvěř je elegantní, ta si umí nosit tělo a přitom hezky našlapuje.

Opětuji Vaše přání zdaru v tom, čím se zabýváte.

0 0
možnosti

Vida, různé druhy takto dominantních zvířat spolu vycházejí celkem dobře. Doba páření se nepočítá, protože to trojčí celá příroda. A člověk - jediný druh - mezi sebou válčí. Moc se mi líbí ta fotografie zklidněného "bojovníka". Nesmějte se, připomíná mi našeho Babánka, když sebou plácne poté, co nás i sebe unavil hravým poskakováním a okousáváním - taky bojovníček. Je to tříletý belgický brabantík, váží 4,5 kg, a vedle tohoto kolosa by působil jako jeho droboučká karikatura. Ale ten spokojený klid v očích je úplně stejný. Kéž bychom ho často vídali i u lidí. Děkuji za krásné ráno pane Zdeňku - a nápodobně. :-)

0 0
možnosti

Paní Dano, děkuji za Vaše pěkné vhledy do světa živočichů...

Ukazuje se, že "agresivita" zvířat je ve srovnání s člověkem nesmysl, viz např. kniha etologa Konrada Lorenze Takzvané zlo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik