Diskuse

Plačka Čechie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně byl ten Říp pořád takovej ňákej povědomej :-)R^

(i když Freud by asi řekl podvědomej)

0 0
možnosti

Pane Jene, perfektní trefa ;-)R^

0 0
možnosti

Nádhera. Nestačila jsem se orientovat - mám dilema na co pohledět dříve? Na úžasné v(sad)kovité výrazy, které plodí významů několik, anebo zaznamenat několik tučně zvýhodněných mouder klasiků, která se vůbec jako moudra dnešní netváří - a přesto platí, anebo zaznamenat např. na foto husí, kterak některé z nich se chovají a i vypadají jako labutě? Jak výstižné k oněm karmínovým (všimněte si, že neříkám rudým) hlásným troubám proti sobě sedícím! Plačky byly velmi šikovné pro okamžiky, kdy se city opravdu hluboce prociťují. Co ale mají mít na práci mezi tím? A tak vznikli mediální guruové a P/R poradci. Konečně vím, odkud přicházejí. Zdravím pod Kleť s nesmrtelným: "Boj s blbostí nelze vyhrát, avšak nesmí se přestat bojovat!" - jde Vám to pěkně pane Zdeňku. :-):-)R^R^

0 0
možnosti

Dano, věřte/nevěřte mi, že tento blog, tj. text, se mi psal nesmírně lehce. V rámci svých blogových hokus-pokusů mi tohle jde snadněji, než cokoli jiného.

Odhaduji, že takový styl větší přijetí příznivci nemá. Stačí, když si text najde několik málo čtenářů, kterým protřepe bránici, i když se píše o Plačce a fňuknách...

Prosím, promiňte mi, že Vás opravuji: Husy v blogu jsou rozměrný obraz od Bedřicha Dlouhého (viz popisek pod reprodukcí). Je to olejomalba, nikoli fotografie. Husy by se v takovém srocení sotvakde takto samy "naaranžovaly." Obraz B. Dlouhého a plastika K. Nepraše vložené v textu fotoblogu jsou mistrovská díla autorů narozených r. 1932; přátelili se.

Děkuji Vám za přátelskou diskusi R^

0 0
možnosti
Foto

;-DR^jedním slovem nádhera-výstižné a zábavné zároveň- s dovolením si vás přidávám do seznamu oblíbených autorůR^

1 0
možnosti
Foto

A neotřelé.Taktéž jako L.P. R^;-)

0 0
možnosti

Naprosto skvělý blog!:-)

Díky!

0 0
možnosti

Marie, díky za přízeň.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS