Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Blanko, díky za děkuji a R^

0 0
možnosti

Paní Jitko, souhlas; též děkuji.

1 0
možnosti

Paní Soňo, děkuji za ocenění.

1 0
možnosti

No to je zase povedený, skvostný, úhledný fotoblog!

Stačí jméno blogera, a je to jasné!

Zdeňku, moc Vám děkuji za krásné obrázky, ale i poučný text.

0 0
možnosti

Marie, těší mne Vaše přízeň.

Šetřete chválou, ať se mohu v budoucnu ještě zlepšovat...

Děkuji za diskusi i přátelská slova.

1 0
možnosti

Na Kleť se dá jít v každou roční dobu a vždy to má něco do sebe. Podle mne je to ale nejkrásnější na jaře, když vypučí nové svěže zelené listy a na podzim, kdy se zabarví do hnědočervena.

0 0
možnosti

Pane Václave, podle napsaného jste znalec oblasti.

Kleť vidím 365 dní v roce. Z hlediska fotozáznamů bych nejspíše upřednostnil podzim, ne kvůli barvám, ale zejména v působení světla; mám vyzkoušeno, že tehdy je výrazově nej...

0 0
možnosti

Mé srdce je potěšeno. Opět vidím překrásné, průsekové výhledy z Kleti i z bučin cestou na ni. Hru slunečních paprsků na vzpřímených kmenech i sněhu kolem. Je to nádhera a jsem ráda, že se také starají o lanovku. Bylo to už od doby mého dětství vždycky velké dobrodružství "vypravit se na Kleť" - a dodnes mi to chybí. Moc děkuji pane Zdeňku. Děkuji.V

1 0
možnosti

Je-li Vaše srdce potěšeno, je též moje. Vážně!

Paní Dano, díky za diskusi.

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotografie. Moc pěkný fotoblog. R^:-)

1 0
možnosti

Pane Jaroslave, děkuji Vám za přátelský náhled.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik