Diskuse

Divé výjevy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH
ZH

Radko, díky za Vaše milé napsání.

1 0
možnosti
Foto

Vynikající fotografie

0 0
možnosti
ZH

Marku, děkuji (Vašemu hodnocení se až zdráhám uvěřit...).

1 0
možnosti
Foto

Nádherné fotečky. Díka za ně... ;-)R^

1 0
možnosti
ZH

Paní Mirko, srdečně Vám děkuji za náhled.

0 0
možnosti
VV

Milý Zdeňku, váš fotoblog mě nadchl. Je vidět, že jste si ty záběry "vyčekal", že to nejsou náhodná cvaknutí, ale snímky s krásnou kompozicí i zajímavým obsahem. Hned první "přehlídka" vodních ptáků je úsměvná. Pak "pobíhání" po vodě, souboj tří, rivalita labutě a husy velké... Rád jsem se pokochal i poučil. Děkuji za krásný zážitek.

0 0
možnosti
ZH

Vašku, kolego a vzácný návštěvníku, Vaše slova mne těší.

Pozoruhodně přesně jste vystihl proces vzniku fotoblogu; fotograf divočiny je lovec na dlouhé čekané, on stiskem spouště nic nezabíjí...Pobyt i pozorování v přírodě je lepší než televize, tu jsem před několika roky vyhodil do jedovatého odpadu...

Děkuji za přátelskou diskusi.

0 0
možnosti

Úžasný blog i fotky. O tom "triumfálním pokřiku" jsem nevěděla. Z husí jsem měla vždycky strach. Jednou mě jako holčinu protáhly louží. Pak už nastoupil respekt a mám ho dodnes. Koneckonců - zachránily Kapitol, že? Pozdravuji na Krumlovsko. R^R^:-)

0 0
možnosti
ZH

Paní Dano, útočnost husí domácích byla pro mne v dětství nepříjemná, jako Vám. Husí výkřiky a štěbetání, mimochodem "triumfální pokřik" má své fáze, mi připomínaly hlavně výsměch, to mi vadilo...

Mnou fotografované husy velké jsou plaché a vždy jeden ze strážců hejna při pastvě dá i při vzdálenějším přiblížení živočicha varovný povel k úniku.

Děkuji za pochvalu i diskusi.

0 0
možnosti

Zdeňku, překrásný blog. Slovem i fotkami. Ostatně jako vždy.

A ty labutě jsou moje srdeční záležitost. Jsou vznešené.

Díky moc!

0 0
možnosti
ZH

Marie, těší mne, že jsem tímto fotoblogem přispěl k potěše Vašeho oka i duše (srdce). Děkuji za díky!

1 0
možnosti
ZH

Paní Jitko, děkuji za ocenění.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS