Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Tak dneska jsi mi udělal velikánskou radost. Kvetoucí třešně u Lhenic mi připomněly moje dětství. Jednak jsem je vídala "na vlastní oči" při časté pěší pouti do Lhenic a pak doma na snad tisíci fotografiích, jak je zvěčnil můj tatínek, kterému také učarovaly. Tehdy ovšem fotil jen černobíle.

Moc děkuji.:-):-)

0 0
možnosti
ZH

Blanko, můj tatínek měl mezi svými fotkami tři černobílé, které lhenické třešňové aleje zobrazily. Fotografie byly velmi působivé, ale autor byl pro mne neznámý...až teď vím, kdo jím byl.

Děkuji za Tvoji osobní vzpomínku ;-)

0 0
možnosti

Vlastně to vypadá jako svatební průvod krajinou. Moc krásné snímky pane Zdeňku. Velký dík.:-)R^

0 0
možnosti
ZH

Paní Dano, za výstižnou metaforu i pochválení Vám ze svého V děkuji!

0 0
možnosti
Foto

R^Vnádherný fotoblog, překrásné, měkkounké, nádherné fotky. Každé jaro... a přitom, když strom vykvete, je to pořád odzbrojující zázrak. Měla jsme u domu třešen, obří, je tam pořád, já už ne. Listí na podzim k uzoufání, třešně červivé, nic moc. Vlastně jsem to vždycky umluvila ji nechat. Nepokácet...protože vždy v tuto dobu - nádherná krajková katedrála v ulici... a za tu chvilku té nádhery stojí za to, aby stála. děkuju Vám.)

0 0
možnosti
ZH

Radko, děkuji Vám za přátelské hodnocení fotoblogu, který chápu jako jeden ze svých pokusů "kreslit pomocí světla."

Stromy jsou individuality podobné člověku. A když se s nějakým z nich sžijeme, těžké bývá každé rozloučení. Lépe je stromy sázet, než odstraňovat. Myslím, že toto nezávisle na sobě sdílíme...

1 0
možnosti
ZH

Jitko, děkuji Vám za díky.

1 0
možnosti
Foto

Velice pěkný blog, Zdeňku, včetně úvahy na závěr. Jezdíval jsem na chmelové brigády a vím dobře jak bylo úmorné být celé dny na žhnoucím slunci. Občas se mi i dařilo na něco jsem načesal, za což byly milé finanční odměny. Tuším 7 korun 60 haléřů za věrtel chmele. Nesměl být načechraný, spíše dobře utřesený, jen tak ho uznali jako odměny hodný. Finance se obvykle využily tentýž večer na doplnění deficitu tekutin.

Moc se mi líbí zejména první fotografie s "pruhováním"

0 0
možnosti
ZH

Marku, první snímek Vás zaujal nejspíše proto, že krajinná panoramata máte v oblibě a umíte je!

Pro ovocnáře je podnikání náročné, protože jsou závislí na proměnách klimatu. Když je nadúroda ovoce, jako loni, ceny výkupu padají dolů a standardní platba brigádníkům celkový zisk ještě o něco snižuje.

Děkuji za pochválení mého fotoblogového pokusu.

1 0
možnosti
ZH

Pane Jaroslave, děkuji za náhled.

0 0
možnosti

Tedy teď jste mě, Zdeňku, namlsal. Mám třešně moc ráda. Už aby byly.

Ale stromy obalené květy vypadají nádherně.

Stejně tak celý blog.

1 0
možnosti
ZH

Marie, děkuji Vám za průběžnou přízeň a přeji, abyste si na třešních pochutnala (budou-li jaké?). Mám raději višně, ale u nás se jim příliš nedaří...

1 0
možnosti
Foto

J64a21n84a 59M24a79j94o29v82á

28. 4. 2019 19:03

Krása. Ty sady ve zvlněném terénu...jakoby se měly už-už vznést...

0 0
možnosti
ZH

Paní Jano, oceňuji Váš vhled...bílá působí odhmotněně. Děkuji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik