Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Vnádherný fotoblog, překrásné, měkkounké, nádherné fotky. Každé jaro... a přitom, když strom vykvete, je to pořád odzbrojující zázrak. Měla jsme u domu třešen, obří, je tam pořád, já už ne. Listí na podzim k uzoufání, třešně červivé, nic moc. Vlastně jsem to vždycky umluvila ji nechat. Nepokácet...protože vždy v tuto dobu - nádherná krajková katedrála v ulici... a za tu chvilku té nádhery stojí za to, aby stála. děkuju Vám.)

0 0
možnosti

Radko, děkuji Vám za přátelské hodnocení fotoblogu, který chápu jako jeden ze svých pokusů "kreslit pomocí světla."

Stromy jsou individuality podobné člověku. A když se s nějakým z nich sžijeme, těžké bývá každé rozloučení. Lépe je stromy sázet, než odstraňovat. Myslím, že toto nezávisle na sobě sdílíme...

1 0
možnosti
Foto

no a mezi námi...aleje, to je prostě božský fenomén, to je něco, co bývalo tak důležité a dnes se skoro tohle nevnímá:)

napsala jsem k tomu kdysi článek... no, je trochu únavný:)) tak uvidíte:)

https://kielbergerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=659537

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik