Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krása nesmírná. R^

Obávám se, že i tyto lokality půjdou v naší snaze o "kultivaci" Země dříve či později pod nůž. To, že planeta potřebuje dýchat nás asi ve snaze o "věčný růst" nezastaví...

1 0
možnosti

...z toho jde strach. Taky to tak cítím.

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotografie. Obdivuji, že jste dovedl vyfotit i motýly, kteří zpravidla nikde dlouho neposedí.

1 0
možnosti
Foto

Oprava, obecněji: nejen motýly, ale hmyz. Fotka toho Ohniváčka černočerného se mi však líbí obzvláště.

0 0
možnosti

Zdeňku, moc Vám děkuji za tu možnost vidět kus nádherné přírody. Ať faunu či flóru. Skvostné.

Ten "zelený koník" má nádherné krytí s porostem:-)))

0 0
možnosti
ZH

Marie, mám radost, že jste se tady zastavila; a děkuji Vám za přátelská slova.

1 0
možnosti

Před očima mi ožily kytičky mého dětství. Hlavně kohoutek a přidala bych kopretiny, chrpy, čekanky, slzičky panny Marie, v sušších polohách pak bělounké lomikámeny a všude zvonečky všeho druhu. Tuhle mi přítelkyně nad kávičkou sdělila, že jí na chalupě (poblíž Prachatic) vykvetl koláč velkých bílých zvonků. Tak je s manželem ohradili plůtkem, aby je nikdo, třeba jen nedopatřením nepokosil, dokud kvetou. Díky pane Zdeňku, je to tu pohlazení po duši - povídání i fotky. :-)

0 0
možnosti
ZH

Paní Dano, Vaše vzpomínka na květiny spatřované v dětství na loukách je fajn. V tomto jsme ve shodě. Péče o přírodu, její ochrana, je praktickou součástí kultury. Děkuji Vám za milou diskusi.

0 0
možnosti
LP

Moc hezké. Děkuji Vám.

0 0
možnosti
ZH

Pane Popovský, těší mne a též Vám děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik