Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Moc ráda jsem si početla a hlavně prohlédla krásné fotografie. A přiznám se, že jsem o léčebně v nádherném zámku vůbec nevěděla. Díky.R^

0 0
možnosti
ZH

Blanko, od srdce děkuji za přátelskou návštěvu.

0 0
možnosti

Jak je vidět, mé milované okolí Kleti mě dokáže stále překvapit. O té léčebně jsem věděla, vlastně o ni za starého režimu věděli všichni. Málokomu se ale poštěstilo podívat se tam. Já ji s Vámi pane Zdeňku s potěšením objevuji. Myslím, že Vaše fotografie ji činí ještě krásnější, než při běžné návštěvě, protože vybíráte logicky ty nejhezčí, za krásného počasí, s působivou atmosférou a kouzelným světlem. Děkuji a zdravím. R^

0 0
možnosti
ZH

Paní Dano, jsem přesvědčen, že zážitek prostoru, při pohybuj krajinou není schopen jakýkoliv aparát (fotografie) zaznamenat. Tedy ani moje fotografie. Snad jen malba by to dokázala...

Děkuji za přátelskou diskusi a též zdravím R^

0 0
možnosti
ZH

Paní Marie, děkuji za díky i R^

0 0
možnosti
Foto

Velmi dobré fotografie, které vystihují krásu toho místa. Genius loci. A je vidět, že péče o ně je na vysoké úrovni.

1 0
možnosti
ZH

Marku, děkuji.

Ano, majitel, tj. léčebna, pečuje nejen o duše.

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik