Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Děkuji za návštěvu s úsměvem.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, jemnost sama a zvláštní, čistá krása květů zdánlivě prostých. Napadá mě italské slovo "sublime"

1 0
možnosti
ZH

Těší mne Váš zájem, jakož i stručné shrnutí vjemů.

Děkuji.

0 0
možnosti
PK

Zdravím, moc pěkné, hlavně víte jak se co nazývá, což já vždy nevím. Jenže toho je tolik, že bych potřeboval asi ještě jeden mozek nebo lalok paměti navíc.:-):-):-)

0 0
možnosti
ZH

Kolego, pozdrav opětuji a děkuji.

Nemyslím si, že v oblasti flóry jsem znalec, ale jsem tzv. studijní typ, takže se průběžně vzdělávám...

1 0
možnosti
KT

Učiněná nádhera. R^

0 0
možnosti
ZH

Děkuji.

Stvořitelka příroda umí.

0 0
možnosti

Zdeňku, paní Marie má pravdu, přicházíte včas. Já nemám vlastní fotky a už vůbec ne tak krásné, jako Vy, ale o víkendu jsme jako vždy vyrazili na procházku do nejbližšího údolíčka za naším domem. Je to poslední místo široko daleko, kde se pod lesíkem krčí malý mokřad. A letos, po mnoha letech, tam vyrostly dva stvoly bradáčku vejčitého. Je to jedna z našich domácích orchidejí, teprve se chystá rozkvést, ale když byly děti malé, tak na té straně stinného vlhka jich rostlo víc. Letos dva - opatrně jsme ho obešli ve vlastních stopách, aby se o něm hlavně nikdo nedozvěděl. Lidi jsou schopni si ho vydloubnout a na zahrádkách zcela umořit. Dělo se to v této lokalitě i s liliemi zlatohlávky. Teď chodíme s triedrem a čekáme, kdy rozkvete - jako většinou vemeníky, které zde občas bývaly také vidět, kvete teple bíle (podobný odstín, jako ta svída) s nádechem do zelena. Zblízka jsou kvítky opravdu maličké drobounké orchideje - bez nejmenších pochybností - vybrala jsem obrázek na netu pro ilustraci: http://jdem.cz/fgner4. Věděl jste, že tato orchidej poprvé rozkvétá až po 10 letech vegetace? Zvláštní, že. Děkuji za krásné počtení. Moc zdravím a ráda karmuji. R^ (Kosmatice v trojobalu - pochoutka mého dětství, teď právě kvetou naplno :-)).

0 0
možnosti
ZH

Dano, děkuji za palec i diskusi.

Shodujeme se spolu, že nejlepší je do přírody chodit, tam je stále možné objevovat neznámé a to známé si potvrzovat. Tak jednoduše by mohla začínat a průběžně i fungovat ekologická výchova v rodině i ve škole. Co takovému přístupu brání? Říkává se: Kdo chce hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod. Praxe toto opakovaně stvrzuje.

1 0
možnosti

Zdeňku, objevil jste se přesně včas:-)

To jsem moc potřebovala. Něco tak krásného může poskytnout jen příroda ve spolupráci s Vaším fotoumem. Ze všech nevěst jsem si vybrala tu něžnou, svítivě bílou kakost. Ale tím nechci ty ostatní upozadit. Každá má svůj půvab...odstínem i tvarem květu.

A díky za poučný a zajímavý text.

Prostě úžasný blog, jak je u Vás obvyklé.

1 0
možnosti
ZH

Marie, jste tu včas a děkuji Vám za přátelská slova.

Když jsem připravoval fotoblog, měl jsem ve výběru též šípkovou růži...opravdu. Vzpomněl jsem si na Vás. Po revizi jsem fotku nezařadil.

Kdysi jste v diskusi prozradila, že k bílé barvě máte rezervovaný vztah. Váš výběr květu oceňuji.

1 0
možnosti
ND

Mám také moc ráda bílé květiny,bílý šeřík, nebo růže jsou jako našlehaná šlehačka. Tyto jemné, bílé na fotech jsou krásně něžné.

2 0
možnosti
ZH

Paní Naďo, děkuji Vám za první diskusní vstup.

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik