Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy...jak mohlo toto proklouznout mému zraku. Taková nádhera. Zase perfektně okomentované super pohledy. A ještě to celé uzavírá moje oblíbená písnička Zatracenej život.

Díky moc, Zdeňku, za možnost to vidět.

0 0
možnosti
PK

Moc pěkné, postupně si přečtu vždy jeden váš cestopis a vyrazím. To se tedy nalítám.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PK

Jsem tam častým návštěvníkem. Pěkné.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tahle krása se mi nikdy neomrzí. Děkuji. R^

0 0
možnosti
ZH

Paní Soňo, těší mne, když Vy, citlivě vnímající žena, souzníte s tématem.

Děkuji za návštěvu s palcem.

0 0
možnosti
Foto

Čertovo kopyto, Čertovo vejce, Čertův hrad a mnoho dalšího. Na Šumavě už jsem dlouho nebyl. Je stále krásná a vy to s ní, Zdeňku, umíte. Bravo.

2 0
možnosti
ZH

Vašku, myslím, že nejen "čertovská" část Šumavy to umí se mnou více, než já s ní. Například malíř a grafik Josef Váchal se už dříve než já o tom osobně přesvědčil, viz jeho opus Šumava umírající i romantická.

Děkuji za přátelskou diskusi.

2 0
možnosti

Krásné snímky divokých skal. Tyto působí mnohem rozervaněji a neuspořádaněji, než třeba ty ve známém Hruboskalsku. Také je to těžká žula, v porovnání s pískovcem tam. Oboje mají svou poetiku, tyto působí, jako celý Šumavský hřbet víc zadumaněji. Mám ráda oboje, ale Šumavu přeci jen asi víc. Nějak mi z ní víc dýchá Antonín Dvořák. Děkuji za krásné záběry a zdravím Zdeňku. R^

2 0
možnosti
ZH

Děkuji za náhled, palec i znalecký názor milovnice Šumavy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik