Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teď už vím, netrefila. Byl to tetřívek obecný - mám to od znalce. :-) Tak jen pro informaci ostatním. Oba jsou velká vzácnost.

0 0
možnosti

Pěkná procházka - inspirativní.

0 0
možnosti

Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Milý Zdeňku, od vás se vždycky dozvím něco, co nevím a věřte, že se i ve svých letech strašně rád dozvídám nové informace (ačkoli, dnes už je pro mě skoro každá informace nová, jelikož hodně zapomínám :-)). Každopádně vám děkuju za krásný blog.

0 0
možnosti

Milý Vašku, ve Vámi zmíněném zapomínání i objevování nových (občas bych řekl staronových) informací nejste sám, což může povzbudit i průběžně motivovat - moje vlastní zkušenost. Trénink paměti je vhodný.

Děkuji Vám za projevenou přízeň.

1 0
možnosti

Potěšila jsem se krásnými fotkami i zasvěceným textem. Děkuji.R^R^

0 0
možnosti

Děkuji za palce; jsem rovněž potěšen návštěvou.

0 0
možnosti

Krása nádherná, na Šumavu jsem poprvé dorazil, když jsem narukoval do Volar do automobilní poddůstojnické školy jako záklaďák a pak jsem měl možnost jí procestovat, tedy asi jen malý kousek. Než odejdu z tohoto světa, chtěl bych tam pár krůčků ještě udělat. R^R^

0 0
možnosti

Děkuji za palce i vzpomínku z doby vojančení a přeju, ať se Vám návrat/y podaří.

0 0
možnosti

Mimochodem - tetřev hlušec. Strefila jsem se? :-)

1 0
možnosti

Na Šumavě jsem vyrůstala, a přesto jsem tyto lokality měla možnost navštívit až po sametové revoluci. Jaká škoda, litovala jsem, kolik krásné přírody bylo prostě lidem uzavřeno ve vojenských prostorech, a na druhu stranu to bylo možná i dobře, jinak by asi Šumava byla už tehdy rozparcelovaná cyklostezkami, lyžařskými vleky, halasnými parkovišti s informačními centry, a vším tím ruchem, který nám lidem sice vyhovuje, ale příroda, a živočichové zde žijící, trpí. Jsou to krásné fotografie a je dobře, že se historie připomíná. Nebyly to dobré časy pro nikoho, ale když se vše zamete pod koberec s výzvami "zapomeňte", reálně hrozí, že se budou opakovat, jen na jiné technické úrovni. Děkuji za zamyšlení a moc zdravím - Kleť je hora mého srdce - moc potěšila. :-) Krásný víkend.R^

0 0
možnosti

Děkuji za diskusi od vyznavačky přírody a Šumavy zvláště, včetně hory Tvého srdce. Je to paradox v zákonitosti - na jedné straně nemožnost lidí vstupovat do prostoru vojenského cvičiště se střelnicí v Boleticku, na straně druhé zachovalost přírody, dnes alespoň částečně přístupné. Vedle toho všeho životy obyvatel a jejich majetku v dotčené oblasti. Mimochodem - než byl v r. 1947 zřízen Vojenský výcvikový prostor Boletice, okresní národní výbor v Č. Krumlově s tím nesouhlasil, ale vyšší moc prosadila svoji vůli.

Přeji slunné listopadové dny.

0 0
možnosti

Díky. V létě jsme tam byli a každému doporučuji.

0 0
možnosti

Souhlasím s Vámi v doporučení.

Nejlépe zvolit čas, kdy nejdou stezkou davy lidí.

Děkuji za diskusi.

0 0
možnosti

Skoda, skoda slov. Dnes si toho nikdo nevsimne, kolik se toho u nas znicilo za ctyricet let komunisticke vlady a nejen na Sumave!!!

Nejvice je to znat na lidskych vztazich. Jako osmilety kluk, kdyz skoncila valka si to vse dodnes pamatuji. Ta zmena v lidskem chovani, ale znovu, netrvalo to jen par let aby se to vse vratilo zpet. Nacisticka okupave vystridana komunistickou! Jenom nekteri jako pan Hosman nam stale pripominaji tu minulost. Diky, vrele diky Vam za to vse!

1 0
možnosti

Omlouvam se za preklep: okupave ma byt okupace...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS