Diskuse

Ptačí stěna

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Za navštívení i pochválení děkuju.

0 0
možnosti
ZH

Dano, z dětství i pro mne, jako i pro Tebe, jsou dosud některá místa v oblasti Blanského lesa neobjevená. Nejraději mám smíšené lesy, protože jsou pestré. A bučiny či jedlobukové lesy, jako je Ptačí stěna, jsou z nejpěknějších.

Děkuji za návštěvu s palcem a přání opětuji.

0 0
možnosti

Kraj v okolí Blanského lesa mě nepřestává ani po tolika létech překvapovat. Tu Ptačí skálu jsem nikdy neviděla. Možná proto, že to bylo dlouho poblíž vojenských prostorů, nevím jistě, ale ty fotky jsou nádherné. Po těch letech bylo milé, vidět zas bukové lesy, a troudnatec kopytovitý - vlastně jsem mu jako malá říkala prostě choroš, jako mnoha jiným, ale pak mi úplně zmizel z očí. Tady na Rakovnicku už moc bučin nezůstalo, tak je tato houba pro mě hezká vzpomínka na dětství tam pod Kletí. Díky Zdeňku, zase jsem se pokochala. Přeji krásný a snad konečně slunný víkend.R^

0 0
možnosti
BM

V dnešní době nemáme moc podnětů k radosti , ale tvůj blog a především fotografie v něm jsou jako balzám na duši.

Hned první fotografie je nádherná.R^R^

1 0
možnosti
ZH

Blanko, děkuji za návštěvu s vlídným komentářem.

0 0
možnosti
Foto

Zdeňku, na takhle hezky vyfocený les už jsem dlouho nenarazil. Umíš si najít krásné pohledy, uhlopříčky, svislé i vodorovné linie, barevné kontrasty, prostě jsi dobrej.

2 0
možnosti
ZH

Vašku, děkuji za přátelské pochválení.

Těší mě, že si všímáš výtvarných prvků.

0 0
možnosti

Zdeňku, moc Vám děkuji za to, že Vaše blogy dokládají, jak krásná místa tu v přirodě máme. Fotky jsou úžasné!

Nechápu, že se v tom krátkém čase, který tu máme na světě k dispozici, někdo zdržuje politikou, jak je vidět z přehledu blogů.

Zdravím Vás, a přeju pevné zdraví!

0 0
možnosti
ZH

Milá Marie, děkuji Vám za přátelskou diskusi s přáním, které opětuji.

Domácí politikaření vidím jako hru s ohlupováním lidí. Mnozí jsou fascinovaní opakovaným pohybem figurek na orloji "pravicoví-levicoví-svatoušci-pekelníci," atp. Dav asi zase čeká na spasitele/kouzelníka, nejlépe nedostudovaného šéfíčka typu Miki Minář či světové záškolačky sv. Grety...

Volím Matku přírodu!

Žijme vesele, vzdor kurvirování!

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik