Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeňku, jezy jsou ohromně zajímavé téma a jsem rád, že ses ho chopil právě ty, který se na něj umíš podívat z několika stran i hledáčkem fotoaparátu. Děkuji za poučení, kterého není nikdy dost.

0 0
možnosti
ZH

Vašku, děkuji za pochválení volby i zpracování tématu blogu.

0 0
možnosti

Krásné snímky a zajímavé informace. Takových let jsem bydlela jen kousek od Křemže a o tomto díle jsem doteď neměla potuchy. Stálo by za to opravit ta poškození, památka je to úžasná a velký plus pro vše živé v povodí potoka. Díky a pozdravuji pod Kleť.R^R^

0 0
možnosti
ZH

Děkuji za přátelskou návštěvu s palcováním; pozdravení opětuji.

Geobotanik Jiří Sádlo ve své knize KRAJINA! průchod okolím v příkladech (2019), v kapitole Genius loci a paměť krajiny trefně uvažuje o konzervativním a ochranářském pojetí krajiny: "Nevíme něco důležitějšího: jak krajinný ráz a genia loci rozvíjet tak, aby vzdor změnám, které rozvoj přináší, zůstal sám sebou." To je oč v konkrétním tématu blogu jde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik