Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím, tak jsem se zase dokonale poučil a mám typ na výlet na druhou stranu než chodím. Moc pěkný výklad i fotky. :-):-):-)

0 0
možnosti

Kolego, těší mne Váš zájem. Krajina kolem Blanice je vážně okouzlující a nepřecpaná turismem. Děkuji za pochválení.

0 0
možnosti

Musím opět poděkovat za kásný článek a hlavně fotky. R^R^

0 0
možnosti

Děkuji za poděkování s palcováním ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeňku, je to tradičně pěkné a poučné. Navíc se ti za tvé úsilí dostalo odměny skoro ve zlatě ;-). Stálo to za to.

0 0
možnosti

Vašku, děkuji za ocenění.

Odměnou v přírodě může být leccos a milé je, když je nehledaná.

0 0
možnosti

Díky za palce i úsměv.

0 0
možnosti

Báječně komplexní popis a skvělé fotky. Ráda jsem si připomenula nahnědlou barvu šumavských potoků a řek v centrální oblasti, vlivem slatí připomíná coca colu. V posledních letech jsme s mužem "kontrolovali" hladinu vody v Husinecké přehradě - dlouhodobě vykazuje úbytek a po kůrovcové kalamitě byl jednu dobu celý její povrch pokrytý kmeny. Dík za hezký článek, se spoustou informací, které jsem přivítala. Přeji hezký den Zdeňku.R^

1 0
možnosti

Dano, děkuji za pochválení a diskusi s osobním poznáním.

Stav vody v Husinecké vodní nádrži průběžně kolísá, ale důležité je, že dílo existuje a plní vodohospodářskou funkci.

1 0
možnosti

Jsou lidé, kteří přinesou ostatním něco krásného a zajímavého z naší domoviny, za to díky. Blanice se nezdá, ale je to krásná řeka, hodně jsem se kolem ní naprodíral, když jsem hledal ledňáčka a jinou verbež... :-)

1 0
možnosti

Děkuji Vám za díky.

Blanice je i pro mne řeka okouzlující a jsem jejím ctitelem.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS