Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tradičně krásné fotky a zajímavý text. Nevěděl jsem, že jsou alpské vrcholky od nás tak krásně viditelné. Aniž bych tvůj sportovní i dokumentační výkon nějak snižoval, měl jsi i štěstí na počasí. Přeju ti ho.

1 0
možnosti

O štěstí se říká leccos, třeba, že navštěvuje připravené, a to jsem opravdu byl. Alpské výhledy ze Špičáku v reálu považuji za špicové.

Děkuji ti za návštěvu s pochválením, těší mne.

1 0
možnosti

Myslela jsem si, že tuto část Šumavy celkem dobře znám, ale teď, když je přístup i z část do vojenského újezdu Boletice, vidím, co míst je pro mě neznámých. Velmi děkuji za vzácné snímky z míst, o kterých se stále tak málo ví. Např. ta kaplička. Krásné záběry, vč. pohledů na Dachstein. Zdravím. R^

1 0
možnosti

Odhaduji, že neznámých míst na Šumavě je dosti; hlavně těch turisty málo vytěžovaných. Děkuji za průběžnou přízeň.

2 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik