Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to jeden z nejhezčích pomníků, jaké jsem viděla. Neokázale přívětivý. Když ještě vyhlížel volně do krajiny, muselo to být krásné místo. Dnes mě zase navíc okouzlují letité aleje. Děkuji za velmi poetickou vzpomínku na spisovatele, kterého milovali Šumavané bez ohledu na národnost. 🖐️V

2 0
možnosti
ZH

Dano, srdečně děkuji za perfektní komentář k plastice, alejím i soužití národů; s vyjádřením plně souzním, lépe bych to nenapsal. Opětuji pozdravení V

0 0
možnosti
Foto

Tvoje blogy mě baví a doufám, že ostatní taky. Jen tak dál, Zdeňku :-)

1 0
možnosti
ZH

Vašku, děkuji za přátelské povzbuzení.

1 0
možnosti
JK

Četl jsem jeho povídky, jedna mě hodně zasáhla. Dodnes, když si vzpomenu na jednu pasáž z této povídky, tak to se mnou zamává.

2 0
možnosti
ZH

Děkuji za čtenářskou zkušenost.

Mládež prý autor nudí, prý chybí spád... Myslím si, že k uchopení světa spisovatele Stiftera je třeba určité zralosti lidské, včetně čtenářské. Autorovy popisy šumavské krajiny dokumentují vnímavost výtvarníka.

2 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik