Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milý Zdeňku, opět jsem si početl, dozvěděl se mnohé, co jsem nevěděl a pokochal se tvými fotkami. Já vím, že se tím bavíš, ale netuším, jestli si uvědomuješ, jak báječně tím bavíš i nás, tvé čtenáře. Díky.

0 0
možnosti

Vašku, těšilo by mne, pokud by to bylo opravdu tak, jak píšeš.

Děkuji za průběžný zájem a přízeň.

1 0
možnosti

Díky za toto téma, nikdy jsem vlastně nevěděla, jak fungovala tato železnice za Rakousko-Uherska a jak se to všechno pokazilo po válkách. I já si ještě dobře pamatuji prkýnkové lokálky, když jsem jako žabec jezdila s našimi vláčky po Šumavě, samozřejmě jen tam, kam bylo dovoleno. Zdravím a děkuji.R^:-)

0 0
možnosti

Vzpomínky na prožitky z dětství v souvislosti s cestováním starými vlaky jsou silné, protože jsou propleteny silnými emocemi; čas dětství je výrazným obdobím prozkoumávání okolního světa. Děkuji za vzpomínku i palec s úsměvem.

0 0
možnosti

Krása ze Šumavy:-)R^

1 0
možnosti

Děkuji za návštěvu s úsměvem i s palcem.

0 0
možnosti

Letos se na tu nádheru nepodívám, ale příští rok!R^R^R^

0 0
možnosti

Přeju, ať se Váš záměr uskuteční. Děkuji za ocenění.

1 0
možnosti
Foto

R^paráda na několik hvězdiček a karem:-)

1 0
možnosti

Velké díky za přátelskou pochvalu od kolegy.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS