Diskuse

Vítkův Kámen

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někdo považuje Vítkův kámen za vůbec nejkrásnější hrad-zříceninu u nás, asi spíš díky umístění v krajině a výhledům. Díky Vašim fotkám jako bych tam byla!

1 0
možnosti

Paní Knorrová, děkuji za ocenění.

Z hradních zřícenin v českých zemích existují všelijaké možnosti výhledů, ale jen málo jich nabízí výhledy v takových kontrastech - nad velkou vodní plochou (Lipno) a k tomu ještě výhledy k vysokému horstvu (Alpy).

0 0
možnosti

Díky za návštěvu, jakož i za znaky.

0 0
možnosti
Foto

Je zajímavá představa, jak v tom hrádku kdysi Vítkovci žili. A je fajn, když se o něj někdo stará. Dachstein v pozadí mě taky nadchl. Díky Zdeňku. Já ti to nemám čím oplatit. Snad jen pochvalou a karmou.

1 0
možnosti

Vítkovci na hrádku asi příliš nepobývali, protože to byl především strážní objekt, velká věž bez komfortu pro panstvo. S přihlédnutím k tomu, že na Šumavě je v delší zimě drsné klima. Objekt mi evokoval věznici.

Vašku, děkuji za díky s pochvalou i karmou.

0 0
možnosti

Pokud přemluvím pejsana, musím tam zajet, bo jsem VK nějak míjel R^

1 0
možnosti

Zkuste parťáka přesvědčit...ať se Vám záměr podaří.

Dík za palec.

0 0
možnosti

Naposledy jsem byla na Vítkově Kameni v r. 2001 a to hrad ještě nebyl vůbec zrenovován, práce v té době začínaly, a ne všude jsem se dostala. Ta socha se k hradu moc hodí a fotky - no prostě úžasné. Díky i za popisky, netušila jsem, že je odtud vidět Knížecí stolec. Kostel Božího těla je tak stylově i velikostně čistě postavený, uvnitř ticho, nepřezdobený, krásná poctivá gotika. Bože, to je let, co jsem byla uvnitř. Když tam na druhý břeh Lipna po revoluci pustili, bylo to úžasné... Zdravím a přeji krásnou neděli. R^V

2 0
možnosti

Dano, s komentářem ke kostelu pocitově rezonuji, lépe bych to nevyjádřil.

Děkuji za osobní vzpomínku, palec, znamení srdečnosti i pozdravení s přáním, které opětuji.

2 0
možnosti

Vám i obětavcům z OS Vítkův Kámen patří veliký dík!

Byl jsem tam kdysi před lety - ve všední den na začátku podzimu, hrad otevřený (!) a výhledy velkolepé jako na Vašich fotkách. R^

4 0
možnosti

Ztotožňuji se s Vámi v poděkování nadšencům udržujícím Vítkův Kámen v provozu, dokonce celý rok.

Děkuji za palec i sdělenou zkušenost z návštěvy místa.

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik