Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné fotky, Zdeňku. Tradičně.

Jen pro zajímavost: čáp kromě klapání zobákem skutečně žádné zvuky nevydává. Já jsem kdysi jeho vztah s paní čápovou definoval jako "bezproblémové soužití němých". ;-D

1 0
možnosti
ZH

Vašku, ze zvuků klapání zobákem a postojů čápů jsem pociťoval radostné chvíle. V dlouhých hodinách pozorování se střídalo zklidnění se vzruchem.

Děkuji za pochválení snímků.

0 0
možnosti
KT

Úžasné tance nádherných ptáků. Fotky jsou dokonalé.

1 0
možnosti
ZH

Napsala jste to výstižně: Úžasné tance nádherných ptáků.

Děkuji za pochválení snímků.

0 0
možnosti
MZ

Velmi krásné. Letos jsem sledovala na Youtube živý přenos z čapího hnízda v Mladých Bukách, bylo tam kamerou zachyceno vše, celý odchov malých čápů, od vajíček až po jejich odlet na jih před pár dny. Úplně jsem se do čápů zamilovala.

3 0
možnosti
ZH

Vaše nadšení pro čápy sdílím. Viděl jsem záznamy z Vámi zmíněné kamery a dění na hnízdě bylo poučné. Děkuji za diskusní vstup.

1 0
možnosti
ZH

Děkuji za pochválení.

0 0
možnosti
JM

V Bulharsku jsem byl svědkem tahu čápů. Jednalo se o stovky kusů.

1 1
možnosti
ZH

V tom množství si představuji , že to byl fascinující děj.

1 0
možnosti
ZH

Děkuji za ocenění.

0 0
možnosti

Opravdu krásné snímky. Obzvlášť ten "vyklenutý elegantní oblouk" :-). Když mi bylo asi kolem 10 let, viděly jsme s maminkou na prázdninách na rybníku Nesyt pod Pálavou houfovat se téměř 50 čápů naráz. Jeden den kroužili nad námi a klapali neustále zobáky - a druhý den byli pryč. Pak jsme rozumovaly my dvě, jestli do Timbuktu vyrazili přes Gibraltar, anebo Bospor. Díky za milé ptáky a pěkný den přeji. Moc zdravím pod Kleť. R^R^

1 0
možnosti
ZH

Děkuji za pochválení i za dávnější vzpomínku. Padesát čápů, to je vjem do konce života nezapomenutelný.

Ornitologové říkají, že západní cestou letí čápi pobývající v západních a jižních Čechách, zatímco východním koridorem ti další. Každopádně jsou to mimořádně vytrvalí cestovatelé.

Pozdravení opětuji a za palce od V děkuji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik