Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milý Zdeňku, koukám, že ti byly nakloněny i mraky, které tvé už tak krásné fotky učinily ještě hezčí. Moc rád tvá vždy fundovaná zastaveníčka s obrázky čtu, protože se vždycky dozvím něco, co jsem nevěděl. A to já rád. Otáčivé hlediště je ohyzdné a v té krásné zahradě působí jako cizorodý prvek, přestože divadelníci se mnou asi nebudou souhlasit.

1 0
možnosti
ZH

Milý Vašku, děkuji za Tvoji přízeň a přátelská slova.

Pohled na otáčivé hlediště se u běžných návštěvníků zahrady liší od náhledů diváků divadelních představení. Kompromis mezi nimi není dlouhodobě nalezen.

0 0
možnosti
ZH

Pane kolego, děkuji.

0 0
možnosti

Znám tu zahradu od svého útlého dětství, ale od sametové revoluce jsem v ní nebyla. Nikdy a nikde jsem ji neviděla krásněji nafocenou. Velký dík, vidím nejen nádhernou současnost, ale i jako pamětník dobu, kdy se vzácné stromy z části anglického parku kácely, a pak léta hnily za zámeckou zdí. Přesto to bylo krásné místo vždycky. A na jezírku také tehdy pravidelně hnízdil párek labutí... Jsem ráda, že tento úžasný prostor krásní jak jde čas. Co se týče točny, když ji vidím v zahradě, skutečně snižuje celkový dojem z parku, ale představení Lucerny z této scény patřily k nejkrásnějším divadelním zážitkům mého života. Odehrávaly se tam i koncerty klasické hudby - v létě venku, před a po prázdninách v Maškarním sále, tam někdy i v zimě. Těžko soudit, co je lidem prospěšnější. Osobně si myslím, že přimhouříme-li na okamžik oko nad technikou 20. století a pak se rozhlédneme kolem a park důkladně projdeme, můžeme se těšit jak z krásné zahrady, tak z autenticky zprostředkovaného barokního divadla. Jsme první generací, která si může užívat obé. Děkuji za tento blog Zdeni, velmi mě potěšil. VR^R^

1 0
možnosti
ZH

Dano, děkuji za obsáhlejší diskusi s osobní vzpomínkou na místo, což je vždy cenné.

Cituji: Těžko soudit, co je lidem prospěšnější. Ptám se, proč má být lidem procházejícím parkem často znepřístupněný průchod (asi 30 metrů před otáčivým hledištěm bývá z obou stran ohrazení se zákazem vstupu), kvůli tomu, že se sotva čtvrtina roku využívá prostor k divadlu? Památka letohrádek Bellaria má zmíněným provozem dlouhodobě podřadnou funkci a přístup k němu není umožněn. Nepěkný současný vzhled stavby (viz fotoblog) je výrazným argumentem.

0 0
možnosti
Foto

se zopakuju..moc hezký:-)R^

0 0
možnosti
ZH

Kolego, opakování mne těší i zavazuje. Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik