Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tolik krásných míst u nás. Díky.:-)

0 0
možnosti
ZH

Souhlasím a děkuji za náhled.

0 0
možnosti

Je to krásné místo a ne každý dojde až tam. Většina turistů končí u Plešného jezera, ale Třístoličník, to už je ta pravá, divoká, nikým nezkrocená Šumava. Nádherné fotky krásných skalních útvarů. Díky a přeji krásný den.:-)R^V

1 0
možnosti
ZH

Někteří turisté pohodlně vyjedou auty i na bicyklech do parkoviště z bavorské strany, tedy pod Dreisesseslem a na vrchol jdou asi 700 metrů po mírně stoupající cestě. Zvolil jsem pěší túru z české strany, což tam a zpět bylo i s odbočkami asi 18 km. Děkuji za pochválení a přání opětuji.

0 0
možnosti
ZH

Děkuji za ocenění.

1 0
možnosti
Foto

R^Pokaždé než Vás otevřu, očekávám kvalitu, což se stalo i v tomto případě a jistě stane i příště:-)

0 0
možnosti
ZH

Pane kolego, děkuji za Vaše přátelská slova rámovaná palcem a úsměvem.

0 0
možnosti
Foto

Zdeňku, tvoje skvělé fotoblogy mi jen připomínají, kde všude jsem ještě nebyl a jaká je to škoda, protože Šumava je nádherná. I díky tvým fotografiím. Díky.

1 0
možnosti
ZH

Vašku, odhaduji, že každý z nás má v návštěvách českých lokalit svá bílá místa. Nejen na Šumavě bývá pro návštěvníka radost tam občas zavítat.

Děkuji ti za přátelské ocenění mých foto-dokumentů.

0 0
možnosti
JK

Dvakrát jsem tam přespával pod širým nebem, to bylo něco...

1 0
možnosti
ZH

Věřím tomu. Osobní zkušenost v prožitcích je nepřenosná.

0 0
možnosti
JZ

Nádhera a zasloužená karma :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 846x
Kdo mi může říci, kdo jsem? (William Shakespeare)

Pokračování blogů: Zdeněk Hosman – literární kovárna (litterator.cz)

Seznam rubrik